Náhradné diely aj pre tvoje auto nájdeš u nás na www.dsauto.sk
Robustne stavaný, silný, ľahko ovládateľný. Fugleman UT10 dokáže nielen pohodlne prepravovať ťažké náklady na záhrade, stavbe alebo v lese, ale s najvýkonnejším produkčným motorom hravo zvládne aj náročný terén a svižnú jazdu. S Fuglemanom UT10 E nie sú žiadne ambície príliš vysoké.
Viac informáciíZaradené v kategóriách: AT10 Objem 1000cc
typ: | štvortaktný dvojválec DOHC |
objem: | 1 000 ccm |
výkon: | 105 k |
Točivý moment: | 93,5 Nm |
Palivový systém: | elektronické vstrekovanie paliva (EFI) |
chladenie: | kvapalinou a olejom + olejom chladené piesty |
Pohon všetkých kolies: | 2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný |
Prevodovka: | automatická, CVT, P / R / N / L / H |
Motorová brzda: | áno |
Uzávierka predného diferenciálu: | s elektrickou uzávierkou |
rám: | vysoko pevný rám z chróm-molybdénovej ocele |
Počet sedadiel: | 2 |
Posilňovač riadenia: | elektrický automatický s možnosťou upravy intezity v mobilnej aplikácii |
Zavesenie: | nezávislé, dvojité A-ramená, zdvih 280 mm vpredu / 270 mm vzadu |
Pruženie: | hydraulické tlmiče, nastaviteľné predpätie pružín |
Brzdy: | 4x hydraulické kotúčové |
Kolesá: | 14" hliníkové disky |
Pneu: | predné 27 x 9 - 14 / zadné 27 x 11 - 14 |
Celková dĺžka: | 3 075 mm |
Celková šírka: | 1 625 mm |
Celková výška: | 2 065 mm |
Svetlá výška: | 320 mm |
Rázvor: | 2 085 mm |
Celková nosnosť: | 680 kg |
Korba: | sklápacia (1200 x 865 x 290 mm) |
Nosnosť korby: | 350 kg |
Hmotnosť bez náplní: | 756 kg |
Palivová nádrž: | 45 l |
elektrický navijak 3500 lbs, elektrický posilňovač riadenia, TFT digitálna prístrojová doska, ťažné zariadenie, nastaviteľný volant, tri anatomicky tvarované sedadlá s hlavovou opierkou, trojbodové pásy, predný ochranný rám, zadný ochranný rám, bezpečnostnej siete na strane vodiča aj spolujazdca, pevná strecha, odolná sklopná korba, 14 "hliníkové disky, polovičné čelné plexi.
Homologizácia: | T3b, Off-Road |
Vodičské oprávnenie: | skupina B1, B (osobný automobil) |
Dizajn Fuglemana podčiarkuje eleganciu a praktickosť. Široký sklonený predok vyžaruje silu a mohutnosť, a zároveň poskytuje vodičovi lepší zorný uhol. Sklopná korba nesie línie moderných pickupov a pritom si zachováva všetky praktické funkcie.
Výkonný kvapalinou chladený štvortaktný dvojvalec DOHC úplne novej generácie s výkonom 105 k a krútiacim momentom 93,5 Nm má v rezerve veľa sily pre najťažšie práce i pre chvíle voľna.
Špeciálne trysky rozstrekujúce dva prúdy oleja zospodu na dna piestov a tým je účinne ochladzujú. Výsledkom je mimoriadna spoľahlivosť a účinnosť motora.
Vďaka dvojitému chladeniu s vodným chladičom a chladičom oleja pracuje motor neustále pri optimálnej teplote, aj v extrémnych podmienkach.
Použili sme najkvalitnejšie chróm-molybdénovej ocele, aby sme vytvorili extrémne pevný rám. Z rovnakej vysokopevnostnej ocele sú vyrobené tiež všetky nosné komponenty pruženia.
Segway Fugleman je vybavený nezávislým zavesením všetkých kolies s dvojitými A-ramenami. Vďaka tomu si ľahko poradí s každým terénom, aby každá vaša jazda bola nielen bezpečná a pohodlná, ale aj zábavná.
Posilňovač riadenia pracuje úplne automaticky, a to hneď v troch režimoch. Svoju účinnosť nastavuje sám v závislosti na rýchlosti vašej jazdy alebo podľa toho, či máte zapnutú prednú uzávierku. Prvé dva režimy si navyše môžete nastaviť ešte cez mobilnú aplikáciu individuálne pre váš štýl jazdy, pre rôzne terény a podmienky.
Určený pre profesionálnu prácu, Fugleman je zvyknutý na drinu. Na rozmernú korbu naložíte všetko, čo potrebujete. Chytré detaily zahŕňajú napríklad praktické úchytky vnútri korby alebo zadný nárazník, ktorý slúži zároveň ako stúpadlo.
Urobili sme všetko pre to, aby sme maximalizovali vaše pohodlie pri jazde. Volant je nastaviteľný, sedadlo vodiča je možné posúvať dopredu alebo dozadu. Stredné operadlo sa dá sklopiť, aby poskytovalo ešte viac funkčných možností.
Prídavné kúrenie voliteľne.
45 litrov je veľká nádrž. Naozaj veľká. S touto zásobou dokážete pracovať dlhšie a dôjsť ďalej bez neustálych starostí o tankovanie. Segway Fugleman - stvorený pre skutočný svet.