Náhradné diely aj pre tvoje auto nájdeš u nás na www.dsauto.sk
DSR EX – kroska skonštruovaná pre mladých jazdcov, vždy pripravená čeliť aj tým najčlenitejším mestským uliciam aj lesným cestám.
DSR EX 125 je vybavený výkonným motorom s výbornou odozvou, chladeným kvapalinou, as elektronickým vstrekovaním, ktorý vás obratne prevedie rannou dopravnou špičkou aj verne odprevadí na vaše obľúbené miesta mimo cesty.
Vďaka nízkej hmotnosti sa tento motocykel ľahšie ovláda v mestskej premávke. Ergonómia umožňuje sedieť v pohodlnej jazdnej pozícii, ale tiež sa prikrčiť k riadidlám a zaujať pozíciu pre agresívnejšiu jazdu s nízkym ťažiskom.
Viac informáciíZaradené v kategóriách: UM
DSR EX – supermotard skonštruovaný pre mladých jazdcov, vždy pripravený čeliť aj tým najčlenitejším mestským uliciam, poňatý tak, aby sa stal hitom medzi milovníkmi športových motocyklov.
Inšpirovaný motocyklami FX Cross Freestyle, s inovatívnym dizajnom a štýlovými prvkami, ktoré z neho robia silnú osobnosť. DSR EX 125 vybavený výkonným motorom s výbornou odozvou, chladeným kvapalinou, as elektronickým vstrekovaním, ktorý vás obratne prevedie rannou dopravnou špičkou i verne odprevadí na vaše obľúbené miesta mimo cesty.
Robustná obrátená vidlica s priemerom rúrky 41 mm, brzdový systém s radiálne uchytenými strmeňmi, kyvná kĺbová vidlica, nastaviteľný tlmič s externým rezervoárom a oceľový rám poskytujú potrebnú štruktúrnu pevnosť v najnáročnejších častiach Enduro tratí a potrebnú presnosť a stabilitu do Supermotard okruhov.
Medzi zadnou časťou sedadla a rámom je veľký priestor, táto konštrukcia prispieva k lepšej ovládateľnosti. Vďaka nízkej hmotnosti sa tento motocykel ľahšie ovláda v mestskej premávke. Ergonómia umožňuje sedieť v pohodlné jazdnú pozíciu, ale tiež sa prikrčiť k riadidlám a zaujať pozíciu pre agresívnejšiu jazdu s nízkym ťažiskom.
Technická špecifikácia:
MOTOR | |
Emisná norma | Euro IV |
Chladenie | Kvapalina |
Zdvihový objem | 124,2 cm3 |
Zapaľovanie | CDI |
Spôsob štartovania | Nožné/elektrické |
Vŕtanie a zdvih | 58 x 47 mm |
Kompresný pomer | 12,8:01 |
Max. výkon (kW) | 11 kW pri 10.500 ot./min |
Maximálny krútiaci moment (Nm/RPM) | 10,9 Nm pri 8.250 ot./min |
Palivový systém | MARELLI EFI |
Prevodovka | 6-stupňová so spojkou |
Pohon zadného kolesa | Reťaz |
ZAVESENIE KOLIES | |
Predné zavesenie | Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, priemer 41 mm |
Zadné zavesenie | Jeden tlmič, s nastaviteľným predpätím, zdvih 225 mm |
BRZDY | |
Predná brzda | Jednokotúčová, hydraulická, plávajúci kotúč, 300 mm |
Zadná brzda | Jednokotúčová, hydraulická, plávajúci kotúč, 220 mm |
Kombinovaný brzdový systém | Áno |
KOLESÁ A PNEUMATIKY | |
Predná pneumatika | 90/90-21 |
Zadná pneumatika | 120/80-18 |
ROZMERY | |
Dĺžka | 2140 mm |
Šírka | 825 mm |
Svetlá výška | 300 mm |
Rázvor kolies | 1425 mm |
Výška sedla | 910 mm |
Hmotnosť bez náplní | 124 kg |
Kapacita palivovej nádrže | 6,3 l |
UM je motocyklová značka pochádzajúca z USA. Jeho zakladatelia, rodina Villegasovcov, značku prvýkrát zaregistrovali na patentovom úrade na začiatku tohto milénia. Pristane sa povedať, že do mladej histórie značky UM sa zapísal rodinný patriarcha, pán Octavio Villegas Llano, ktorý už od svojich mladých rokov sníval a premýšľal o nových možnostiach dopravy. Inšpiroval sa neistými životnými podmienkami obyvateľov Latinskej Ameriky v polovici 20. storočia a vždy vyrábal a ponúkal dopravné prostriedky pre nízko a stredne príjmové skupiny obyvateľstva s nádejou, že zlepší ich život.