Náhradné diely aj pre tvoje auto nájdeš u nás na www.dsauto.sk
KAPACITY | |
Celková dĺžka: | 2330 mm |
Celková šírka: | 1200 mm |
Celková výška: | 1290 mm |
Svetelná výška: | 260 mm vpredu / 290 mm vzadu |
Rázvor: | 1445 mm |
Prevádzková hmotnosť: | 451 kg |
Palivová nádrž: | 23 l |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný |
Prevodovka: | automatická, CVT variátor so spiatočkou a polohou Parking, L / H / N / R / P, brzdenie motorom |
Uzávierka diferenciálu: | na prednej náprave , elektrické ovládanie (T3b) , na prednej aj zadnej náprave , elektrické ovládanie (L7e) |
EPS: | elektrický posilňovač riadenia s variabilným účinkom a tromi režimami |
MOTOR | |
Typ: | Štvortaktný dvojvalec SOHC do V, EFI |
Objem: | 997 cm 3 |
Vŕtanie x zdvih: | Ø 92 x 72.0 mm |
Kompresný pomer: | 10.2: 1 |
Výkon: | 83 k (60,9kW) / 6750 ot / min. |
Chladenie: | Kvapalinou + elektrický ventilátor |
PODVOZOK | |
Zavesenie predné: | Nezávislé, dvojité A-ramená |
Zavesenie zadné: | Nezávislé, dvojité A-ramená |
Pérovanie predné: | Nitrogenové tlmiče EVO , nastaviteľné predpätie pružín |
Pérovanie zadné: | Nitrogenové tlmiče EVO , nastaviteľné predpätie pružín |
Brzdy predné: | 2x hydraulická kotúčová, Ø 230 mm |
Brzdy zadné: | 2x hydraulická kotúčová (L7e) 1x hydraulická kotúčová (T3b) |
Pneumatiky predné: | AT26 x 9 - 14 |
Pneumatiky zadné: | AT26 x 11 - 14 |
Dvojvalcový V-Twin je jedným z najväčších motorov sveta štvorkoliek. So svojim obrovským výkonom a vysokým krútiacim momentom dáva štvorkolke špičkovú dynamiku a mohutnú ťažnú silu. Elektronické vstrekovanie zaručuje spoľahlivé štarty, čisté spaľovanie a nízku spotrebu.
Predĺžený rázvor poskytuje vodičovi aj spolujazdcovi dostatok miesta na samostatných sedačkách, a zaisťuje lepšiu stabilitu pri jazde v kopcoch. Nezávislé zavesenie všetkých kolies, vysoká svetlá výška a podvozok s veľkými nájazdovými uhlami zaisťuje vynikajúcu priestupnosť ťažkým terénom. Dvojité A-ramená, zavesené v puzdrách zo špeciálneho materiálu DuPont, zaisťujú presné riadenie, lepšiu stabilitu a vysokú životnosť.
‚Elektrický posilňovač s variabilným účinkom a tromi voliteľnými režimami výrazne zmenšuje sily v riadení. Posilňovač zároveň funguje aj ako tlmič úderov do riadidiel. Keď predné koleso narazí na kameň, dieru alebo peň, náraz vám nevyrazia riadidlá z ruky, pretože väčšinu energie nárazu pohltí posilňovač.
Pohon 4x4 s dvoma elektricky uzamykateľnými diferenciálmi prináša optimálnu trakciu vo všetkých podmienkach. V ťažkom teréne alebo pri rýchlej jazde umožňuje optimálne nakonfigurovať pohon, takže vás nič nezaskočí. Výsledkom je vynikajúca priechodnosť terénom, príjemná jazda a ľahké riadenie.
Štyri brzdové kotúče s pancierovanými hadičkami a integrovaným ovládaním vám dodajú dôveru pri jazde s nákladom alebo pri posúvaní vašich jazdeckých schopností.
Atraktívne predné LED-matrixové svetlomety majú vynikajúci svetelný výkon a zvyšujú úroveň bezpečnosti štvorkolky. Vo svetlometoch sú zabudované predné LED blikače a svetlá pre denné svietenie. LED technológie ponúkajú vysokú spoľahlivosť a veľký svetelný výkon pri nízkom odbere elektrickej energie.
Nové moderné LED zadné svetlá ponúkajú vyššiu viditeľnosť, väčšiu bezpečnosť, a navyše sú vybavené atraktívnou dynamickou funkciou blikačov.
Nový farebný TFT displej s automatickým prepínaním denného a nočného režimu prehľadne zobrazuje rýchlosť jazdy, digitálny otáčkomer, stav paliva, zaradený pohon 2WD/4WD, režim posilňovača, zaradený prevod, teplotu chladiacej kvapaliny a denné počítadlo kilometrov. Displej navyše disponuje aj Bluetooth pripojením k mobilnému telefónu a možnosťou nastavenia upozornenia na nastavenú rýchlosť.
TGB Blade 1000 LTX MAX už v základe ponúka mimoriadne bohatú výbavu. Nechýba trojrežimový posilňovač riadenia, elegantné 14" hliníkové disky s farebnými akcentmi, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rúk, robustný predný nárazník, moderné kompozitné nosiče, sedadlo spolujazdca s opierkou chrbta, madlá pre spolujazdca, Full-LED osvetlenie s dynamickými zadnými blikačmi, z